NOUTATI

“Brandul Garrett® are ca sinonime calitatea, performanța si durabilitatea… acum aducem aceleași valori și în linia de aftermarket cu noua gamă de turbosuflante recondiționate în uzinele Garrett® “ , comunică Olivier Rabiller, Vice Președinte și Manager General al Honeywell Transportation Systems Aftermarket. “Atunci când se înlocuiesc turbosuflante, în special cele cu tehnologii sofisticate precum Garrett® VNT, nu e nevoie ca performanța să scadă sau motorul să se defecteze ca rezultat al folosirii pieselor neoriginale în recondiționarea turbosuflantelor. Cu ‘Garrett® Original Reman’ producătorul oficial oferă o alternativă originală de support, excelentă pentru mașinile mai vechi de 7 ani “. Complexitatea turbosuflantelor Garrett® VNT™  este prezentată prin toleranța componentelor interne de numai 4 microni – la fel cât un fir de nisip sau de 17 ori mai mică decât un fir de păr uman.


citeste mai mult

Turbosuflantele GTX GEN II cu rotatie inversa sunt cele mai noi produse oferite de Garrett by Honeywell. Disponibile in patru dimensiuni de turbosuflante cu rotatie inversa : GTX3071R, GTX3076R, GTX3576R si GTX3582R sunt ideale pentru aplicatii twin-turbo ale motorului in V si pentru producatorii care o doresc o simetrie perfecta in compartimentul motor. Turbosuflantele cu rotatie inversa pot fi, de asemenea, utilizate in aplicatii single-turbo unde spatiul este o problema.

Roata compresorului se rotește într-o rotație inversa acelor de ceasornic, în timp ce orificiul de evacuare al compresorului de aer iese la stânga, făcând componentele sale de bază non-interschimbabile cu produse de rotatie standard de GEN I sau GEN II.


citeste mai mult

Garrett by Honeywell, sunt incantati sa anunte lansarea celei mai noi turbosuflante, GTX3584RS.

Singura turbosuflanta Mid-Frame de pe piata care este capabila sa produca 550-1000 de cai putere pentru motoare intre 2.0L si 5.5L.

GTX3584RS este un produs nou, cu multe caracteristici noi, orientate catre pasionati.


citeste mai mult

      Turbocompresorul are două componente: turbina și compresorul. Puterea generată de un turbocompresor are loc în urma arderii unei cantități de combustibil.            Evident, pentru o ardere mai bună și pentru o putere mai mare este nevoie de cât mai mult oxigen. Turbocompresorul este pus în funcțiune de gazele care rezultă in      urma arderii combustibilului, punând-o în mișcare. Turbina, la rândul ei, pune în funcțiune rotorul compresorului aspirând aerul, comprimându-l și introducându-l în        cilindri motorului. De regulă, turbocompresoarele moderne au în componenta lor un intercooler, care servește rolului de a scădea temperatura aerului pentru evitarea     - supraîncălzirii. O temperatură mai scăzută înseamnă pătrunderea unei cantități mai mari de oxigen în camera de ardere. 

 


citeste mai mult

Pentru că nimic nu este pentru totdeauna, vine un moment în care turbinele noastre suferă stricăciuni minore sau mai grave. În acest caz e bine să știi care sunt semnele care indică acest fapt si care ar putea fi cauzele, pentru a le preveni în viitor.

Cauze:

Ulei

Pentru a funcționa eficient, o turbină are nevoie de o circulație constantă de ulei curat, iar pentru a o păstra într-o stare impecabilă, se recomandă schimbarea uleiului și al filtrului de ulei în mod regulat. Acest lucru ajută la prevenirea depunerilor de carbon și a diferite substanțe care, cu timpul, scad eficiența acestuia și pot duce la daune ireparabile.


citeste mai mult

Dacă în articolul anterior am vorbit despre cauzele și semnele care indică o defecțiune a turbinei (link către articolul anterior), de data aceasta dorim să împărtășim cu voi niște sfaturi utile pentru prelungirea vieții acesteia. Urmează acești pași simpli și arată-i turbosuflantei tale cât de mult ții la ea:

1. Atunci când pornești autovehiculul, în special în sezonul rece, nu este recomandat să îl pui în mișcare imediat. Motorul are nevoie să funcționeze pe loc măcar câteva secunde, pentru ca uleiul să ajungă la toate componentele acestuia. 


citeste mai mult

Cel mai evident avantaj al achiziționării unui motor turbo pentru autovehiculul tău este că vei avea o călătorie mult mai rapidă și mai intensă. Mașina ta va avea capacitatea de a avea mult mai mulți cai putere decât ți-ar permite în mod normal aspirația naturală a motorului sau supraîncărcarea acestuia.

Avantaje:

 

- Creșterea semnificativă a puterii.

- Putere vs dimensiune: permite motoarelor mai mici să producă mult mai multă putere

citeste mai mult

Un turbocompresor te va ajuta la creșterea performanței motorului. Kiturile de turbosuflante îți oferă toate componentele de care ai nevoie pentru a le instala și partea bună este că sunt disponibile pentru majoritatea vehiculelor.

Unele mașini au un turbocompresor instalat din fabrică. Este mult mai ușor să folosești kituri pentru aceste mașini, deoarece deții deja majoritatea componentelor. Nu are sens să îți achiziționezi un kit care să conțină  elemente pe care le ai deja.

Înainte de a te gândi să cumperi un kit pentru turbosuflante, este important să faci un test de compresie. Trebuie să te asiguri că sistemul funcționează eficient înainte de a încerca să îl îmbunătățești.


citeste mai mult

Turbo`s Hoet Romania aniverseaza in Octombrie 7 ani de activitate in piata autohtona, devenind in acest timp unul dintre liderii recunoscuti ai pietei de profil a turbosuflantelor. Deviza ``Number 1 in Turbos`` este deci mult mai mult decat o sintagma sau un simplu simbol, sigla reprezentand traducerea unei pozitii bine-meritate, castigata prin pasiunea, entuziasmul si seriozitatea unui colectiv tanar dar foarte implicat, cu o prestatie profesionala si reputatie cotate la cel mai inalt nivel.    


citeste mai mult

De fapt e vorba mai degraba de solutii... si de "inima" motoarelor.

Noul Volkswagen Passat - a opta generatie a unuia dintre cele mai de success modele VW, este disponibil in cel mai scurt timp la vanzare, si in Romania, ca si in mai multe piete Europene. Denumit generic B8, acest model isi va aduce cu siguranta din nou un aport consistent in vanzari, care de la debutul modelului in 1973 (41 ani longevitate) au atins cifra de 28 milioane de unitati !


citeste mai mult

Orice am face, turbosuflantele fac parte tot mai consistent din viata de zi cu zi. A vehiculelor, a motoarelor si deci, pana la urma, a noastra, a tuturor. Nu mai este o noutate faptul ca multe motorizari bi-turbo se afla de ani buni in productia de serie si propulseaza masini de cele mai felurite marci, modele si categorii pe soselele de pe intreg mapamondul. Asa cum nu mai mira nici descrierea "tri-turbo" a tot mai multe noi si noi motoare. De cca 2-3 ani este tot mai des intalnit conceptul triple-turbo


citeste mai mult

In zilele noastre, totul se invarte in jurul transportului si deci, al motoarelor. Fie ca este vorba de necesitatile curente ale activitatilor comerciale, logistica si distributie, constructii si agricultura, transport rutier, naval sau feroviar ori alte domenii economice, fie ca e doar pasiune sau hobby, motoarele propusleaza la propriu si la figurat viata moderna. 


citeste mai mult

Turbinele cu geometrie variabilă datează din 1989 și a adus turbosuflanta la rangul de cea mai de succes metodă de creștere a puterii motorului. Turbosuflanta cu geometrie variabilă utilizează un mecanism care își schimbă în permanență configurația în conformitate cu cerințele de aer comprimat, în cazul motorului diesel, sau de amestecul de carburant, în cazul motoarelor pe benzină.

 

 


citeste mai mult
CONTACTEAZA-NE ACUM
0736 888 555
0736 888 555
AVETI DEJA UN CONT LA TURBO`S HOET?