Turbosuflante Noi cu Rotatie Inversa GTX GEN II

Turbosuflantele GTX GEN II cu rotatie inversa sunt cele mai noi produse oferite de Garrett by Honeywell. Disponibile in patru dimensiuni de turbosuflante cu rotatie inversa : GTX3071R, GTX3076R, GTX3576R si GTX3582R sunt ideale pentru aplicatii twin-turbo ale motorului in V si pentru producatorii care o doresc o simetrie perfecta in compartimentul motor. Turbosuflantele cu rotatie inversa pot fi, de asemenea, utilizate in aplicatii single-turbo unde spatiul este o problema.

Roata compresorului se rotește într-o rotație inversa acelor de ceasornic, în timp ce orificiul de evacuare al compresorului de aer iese la stânga, făcând componentele sale de bază non-interschimbabile cu produse de rotatie standard de GEN I sau GEN II.

Dispunând de noua roata de compresor GTX Series Gen II proiectata folosind tehnologia patentata de Honeywell de simulare pe calculator, turbosuflantele cu rotatie inversa au capacitatea de a crea un debit mai mare de aer, permițând entuziastilor o gamă largă de opțiuni de putere. Turbocompresoarele cu rotație inversă ar trebui să fie asociate cu un omolog din Gen II de produse cu rotatie standard și nu se recomandă să se asocieze cu o turbosuflanta din Gen I, deoarece rating-ul mai mare de cai putere ar putea duce la un motor defect sau alte defecțiuni mecanice.

In plus, turbosuflantele cu rotatie inversa sunt dotate cu un ajutaj de intrare, ajutaj de iesire si un carter portat complet prelucrate.

Noile carcase de compresoare sunt echipate cu un port pentru un senzor de viteza complet prelucrat, care acceptă senzorul de viteza Garrett by Honeywell (comercializat separat). Această caracteristică permite tunerilor să înțeleagă condițiile de funcționare existente, ceea ce este important atunci când se executa un reglaj fin al turbosuflantei la condițiile sale de funcționare mai eficiente. Portul senzorului de viteză vine astupat din fabrică și poate fi îndepărtat folosind o cheie hexagonală de 5 mm atunci când este gata de instalare un kit cu senzor de viteză.

Turbosuflantele cu rotatie inversa au proiectate carcase speciale ale turbinei, de la 0.61, 0.83 si 1.01 A/R si, de asemenea, nu sunt compatibile cu carcasele proiectate pentru rotatie standard. Kit-urile de carcase ale turbinei pentru turbosuflantele cu rotatie inversa sunt oferite numai prin centrele de distributie autorizate de Garrett by Honeywell.

Va rugam sa vizitati site-ul Garrett pentru mai multe detalii.